Gizem GÜVEN Avatarları

Avatarları hazırlayan Cansudemirci forumdan LEE arkadaşımıza teşekkürler

14 Yanıt to “Gizem GÜVEN Avatarları”

  1. Anonymous Says:

    gizem sana geleceğim gülüm

  2. Anonymous Says:

    deniz gözlüm gökde parlayan yıldızım narin çiçegim.

  3. Anonymous Says:

    slm msn adresını yollasana

  4. Anonymous Says:

    asslm ben d.bakırdan emre sen bana msn adrsını yolla sana unutma sakın yolla d.bakırlı dj serserı

  5. Anonymous Says:

    istersen ben sana msn adresımı yollıyım kaydet adresım bu demircan847@hotmail.com adresım o kaydetmeyı untmaaaaaaaaaaa DJ SERSERİ UNUTMA KAYDET

  6. barış Says:

    HER HALİNLE ÇOK GÜZELSİN

  7. Anonymous Says:

    güzel ne kelime.melek …ona videolarım bitmek bilmiyor..
    işte bir kaçı izleyin..

    http://www.youtube.com/watch?v=xOOLY2EEbE4

    http://www.youtube.com/watch?v=4FV_mPBwEV0 ben ömergizemm

  8. burak Says:

    slm gizem hanım ben burak öncelikle dizinizde çok başarılısınız sizinle konuşmak muhabbet etmek isterim lütfen msnmi ekleyin galatasarayburak@hotmail.com

  9. mehmetcan Says:

    aşkım msnemi açamıom kızma ayrıca erkekler ona gözkandurmayın o benimle çıkıo

  10. Naz Says:

    Gizem in emeseni varmı sizde

  11. EBRU Says:

    Gzmcm cok güzelsn.Senin hakkında kötü yorum yaqanlar bnce dikkat etsn.Gzm hayranları ve gzm beni ekleyın.ebru__lover@hotmail.com

  12. selin Says:

    gizemcim bana msnni verir misin yha ben sizi çok seviyom nolur

  13. Cosem Says:

    slm gizem seninle tanışmak istiyom en kıza sürede seninle arkadaş olmak istiyomrum PaSChA siteden 😀

  14. lee Says:

    Adımı yazdığınız ve teşekkür ettiğiniz için bende teşekkür ederim.

Yorum bırakın