Wallpaper çalışmaları





Resimleri hazırlayan Ali AKARSU arkadaşımıza sonsuz teşekkürler

14 Yanıt to “Wallpaper çalışmaları”

  1. Anonymous Says:

    resmi hazırlayanın eline sağlık hoş
    olmuş…biraz daha resim istiyorum…..

  2. Anonymous Says:

    gizem güvene ne desem azdır çünkü melekler kadar çok güzel çok hoş birisi uzaktan tanıdığıma rağmen onunla bir dakka geçirsem ben herhalde ölürüm heyecandan ben ölmeye hazırım gizem seni çok ama çok seviyorummmm yildiz_avcilari_17@hotmail.com

  3. Anonymous Says:

    arkadasım resimler güsel olmuş 2 side saol..ama kızda tip olmayınca güsel durmuo.manzarayı bozmuşş yanii

  4. Anonymous Says:

    resimler hoş olmuş teşekürler……
    biraz daha resim olurda iyi olur
    …….bekliyorum …..

  5. beyaz atlı prens Says:

    gizem sana ne desem azdır melekten farkın yok ben senden cok hoslanıyorm eger bunu okuyup kım dıosan ben senin beyaz atlı prensinim gs_caner_ozdemir@hotmail.com hayat da basarılar dilerim gizemm

  6. Anonymous Says:

    seni çok seviyorum

  7. Anonymous Says:

    yaaaaa chat yapma yeri çok saçma lütfen o şeyi siteden silermisinizzz?

  8. Anonymous Says:

    alın konuşun bu kız alman 15 yaşında kendisi turkey_60@hotmail.de

  9. Anonymous Says:

    gizem o kadar güzelsin ki kelimelerle anlatılmaz. melekler güzelliğini kıskanıyorlardır eminim. sen teksin.

  10. Anonymous Says:

    HER HALİNLE ÇOK GÜZELSİN

  11. Anonymous Says:

    manzara resimleri çok güzel. bu resimler üzerinde Gizem’in resimleri daha güzel olmuş. Gizem o manzaraları, dağları, dereyi, gölü, denizi yeniden yaratmış. Gizem öyle güzel yaratmış ki eskisinden çok daha güzel cennet gibi olmuş.

  12. Seren Şensu Says:

    Siziiiiii çooooook sewiyorum GİZEM_SEREN resimlerin ve avatarların çok güzel sizinle tanışmayı çok isterim üstelik gözlerin çok güzel sana bayılıyorum sen dizide melek gibi birisin ben inanıyorum halada dizideki gibisindir sana şu şarkıyı armağan ediyorum SENİN O GÖZLERİN VAR YA şarkısını arma ediyorum
    seren_şensu_01@hotmail.com

  13. Nima Fezi Says:

    Ben bu yeni yle sana ve aylana tabrik deyurm senin dom gununn tabrik
    diyorm iki dodun gizemguven benim birtane as,km bunu yazn
    uki sevar ukiyanlizburakmaz ve dilar unu yanliz birkmuasan
    seni sevan Nima Fezi Tabrizdan

  14. Nima Fezi Says:

    Ben bu yeni yele sana ve aylana tabrik diurm ve senin dogum gunun
    kotlo ulson iki dodon gizem guven benim birtane as,km bunu yazan
    oki sevar oki ynlizberakmaz ve dilar onu yanliz berakmyasun
    seni sevan Nima Fezi Tabrizdan

Yorum bırakın