Selena 46. Bölümden Bir Caps

6 Yanıt to “Selena 46. Bölümden Bir Caps”

  1. ??? Says:

    çok havalı kendini beyenmiş gıcık bi kız izleyende empati uyandırıo.. söyliceklerim bu kadr bana karşı gelen yadA YORUM YAZMAK İSTEYEN YAZSIN lütfen Bekliyorummm!!!!

  2. Anonymous Says:

    SİZE GÖRE SAÇMA OLABİLİR AMA HER OYUNUN DİZİNİN KENDİSİNE GÖRE BİR OYNANMA AMAACI VARDIR AYRICA SİZ SELENA DİZİSİNE YORUM YAZMIŞSINIZ GİZEM GÜVENEDE ÖYLE DEMEYİN SİZ KENDİNİZİ BEENMİŞİN TEKİSİNİZKİ GİZEM GÜVENE GÖYLE YAZMIŞSINIZ SİZİN TAM TERSİNİZ GİZEM GÜVEN

  3. irem şimşek Says:

    ben hiç selena flimiolunca hiç kaçırmam biyerede gidmem eğer gidersen bile gidiğim yerde izliyorum bende selenanın yerinde olmak isterdim sihirli olmam flimde oynamam çok güzel olurdu yazan:irem şimşek

  4. merve Says:

    bencede sende bir dizi çevirde bize seni sözlerimizle boğarız gizem güven çok ii kendine bak beeeee

  5. NİL MELİSA Says:

    selam ben nil bence selena dizisi güzel dizi ama 7-9 yaş arası izleyiciler için ondan pek büyüklerin bu diziyi beyenmemesi normal ama berki küçüklerimiz dahada bu diziyi hefesle izliyordur küçük izleyiciler sihir vb. şeylere inanırlar ama büyüyünce hefesleri korku romantik komedi gibi dizilere merak sararlar mesela büyüklerin çok izleyi film mumya evi çok korkunç bir filimdir ondan daha çok oy kazanırlar tabi bazı küçük izleyiciler aileri şiddet ve korku çok uyguluyorsalar onlar daha çok sihire inanırlar yani bu diziyi beyenmiyorsanız bu siteye niye girdiniz peki? girdiginizde ne oldu kötü dediniz çirkin dediniz ne oldu?ödülmü verdiler size bunları ben tek bu yazan kişilere degil bütün böyle yapan insanlara diyorum….

  6. Aleyna Says:

    Selena hepsinden daha güzel. Birde ??? sen onlardan daha hafalısındır. Kıskançlık yapıyosun. Bu yaptığın hiç doğru bişey değil

Yorum bırakın